Головна » Статті » Мої статті

Літопис агітбригади "Краплина"

                                             Ми вже навчилися літати в повітрі,як птахи.

                                            Ми вже навчилися плавати у воді, як риби.

                                            Нам ще залишилося навчитися жити на Землі,                                                                                                         як люди.

                                                                                              Бернард Шоу

 

         У кожного часу свої цінності та моральні принципи. Єднальним елементом усіх часів і народів є шанобливе ставлення до природи, примноження її багатств.

           Любов до Батьківщини неможлива без любові до природи рідного краю, бережливого ставлення до неї, бажання покращити екологічну ситуацію там, де ти мешкаєш. Завжди актуальним є гасло: «Мислити глобально – діяти локально».

           Екологічна освіта та виховання дітей і молоді включає вивчення природи рідного краю, його історії, практичну роботу зі збереження дикої природи, усвідомлення обмеження споживання природних ресурсів, пріоритет екологічного благополуччя над прибутками.                                                             

       Аналіз динаміки екологічного стану України за останні роки переконливо показав, що екологічна криза в державі продовжує розростатись, охоплюючи все більші території й поглиблюючись.

        Екологічна культура є невід’ємною складовою системи національного та громадянського виховання підростаючого покоління. Вміння відчувати красу природи і бажання її захищати – важливі риси сучасної екологічно грамотної людини. Виховати таку людину – мета школи.

       Педагогічний колектив Мар’янівської ЗОШ І-ІІ ст. спрямовує  навчальний процес на формування в учнів уміння налагоджувати гармонійні стосунки  з природою на основі поваги до життя як найвищої цінності, до всього живого. Позашкільна освіта розрахована на цілеспрямовану і талановиту молодь, яка веде постійний пошук змісту, засобів  і методів ефективного екологічного виховання, де пріоритет відбувається  в безпосередньому спілкуванні з природою.

Успіх природоохоронної справи в школі залежить від різних форм і методів роботи, які розширюють екологічне світосприйняття дітей,  від дослідження природи, накопичування досвіду в справі її захисту і охорони.

        Важливого значення в  екологічному вихованні учнів, вивченні довкілля, пізнанні його законів і впливу людини на стан навколишнього середовища останнім часом набуває робота, яка проводиться безпосередньо в природі.

      «Природа! З дитячих років ми звикаємо до твоєї чарівної краси! Любимо бувати в лісі, в полі, радіємо спілкуванню з тобою! Відбираючи впродовж сотень мільйонів років, немов чародійний селекціонер, усе життєздатне, досконале і доцільне, ти стала колискою життя людства! Людина – це частина природи. І саме їй ми зобов’язані своїм існуванням, своєю досконалістю, своєю могутністю.”

         Ми – господарі нашої Батьківщини, і вона для нас комора сонця, з великим скарбом життя. Замало того, щоб ці скарби оберігати, їх треба відкривати і показувати. Риба потребує чистої води – оберігаймо наші водоймища. У лісах, степах, горах – різні цінні види тварин – оберігатимемо ліси, степи, гори. Рибі – вода, птахам – повітря, тваринам – ліс, степ, гори. А людині потрібна Батьківщина. І оберігати природу – означає оберігати Батьківщину.

     Екологічна бригада Марянівської ЗОШ І-ІІ ст.  «Краплина» була створена у 2012 році. Наша робота проводиться під гаслом «Щоб з природою дружити, треба їй добро робити».

- 2012рік

     Під час навчально – виробничої практики ми вивчаємо природні ландшафти села Марянівки. Вивчили походження назв місцевих ставків. Крокуючи стежками рідного краю, школярі зіштовхнулися із проблемою забруднення навколишнього середовища. Вивчаючи місцеві водні ресурси, зокрема ставки, ми були вражені великою кількістю побутового сміття на їх берегах. Тому під час проведення акції «За чисте довкілля» виникла ідея щороку прибирати прибережну зону. Так, 10 червня 2012 року під час прибирання берегів Халтуринського ставка ми зібрали 4 мішки пластикових пляшок, мішок битого скла та  3 пакети паперового сміття.

 

 

- 2013рік                                                                  

     Учениця 4 класу Іванілова Даша вивчала стан грунтових вод села Марянівки та його околиць, зібрала змістовний матеріал на тему: «Вода – безцінний дар природи».

 

 

 

 

 

 

 

 

- 2014рік

      Під час акції  «Збережемо малі річки України» було досліджено сучасний стан ландшафтів долини річки Орчик, визначено ділянки найбільшого забруднення побутовим та промисловим сміттям. Проведено роз’яснювальну агітаційну роботу і  флеш-моб екологічного спрямування серед місцевого населення. У школі організовано виставку плакатів і газет «Орчик – перлина Карлівщини», випущено листівки «Збережемо малу річку Орчик». Учениця 7 класу Хівренко Анна написала наукову роботу «Вплив антропогенного навантаження на води малої річки Орчик» і зайняла І місце в обласному етапі, ІV – у  республіканському Всеукраїнському конкурсі дослідницьких робіт.

 

 

 

- 2015 рік

Виступ екологічної агітбригади «Краплина», мета якої – пробудити у школярів почуття особистої відповідальності за охорону навколишнього середовища, дати можливість дітям усвідомити роль людства у збереженні природи і дбайливого ставлення до неї; виховувати любов до рідного краю.

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Таня (09.12.2015)
Переглядів: 182 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar