Впровадження буккросингового руху

 "Вірус читання"

 

Ініциативна група: учні 8 класу Мар’янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Карлівської районної ради Полтавської області.

Назва проекту: привернення активної уваги до читання через впровадження буккросингового руху. «Вірус читання».

Актуальність проекту: підвищити рейтинг книги в дозвіллі школярів і стимулювати систематичного спілкування з нею.

Мета і завдання: залучити якомога більшу кількість дітей, підлітків та односельців в ряди «активних читачів». Термін реалізації проекту: січень-квітень 2015-2016н.р.

Робоча програма реалізації проекту

І етап

Ознайомилися з поняттям  буккросингу та його різновиду.

 

ІІ етап

Вибір проблеми

Розробили правила букрингу (різновид буккросингу) в нашому населеному пункті

ІІІ етап

Реалізація

Склали і обговорили план дій, залучили однодумців до участі у проекті

ІV етап

Результат проекту

Зробили  перші кроки до створення середовища, що заохочує населення до читання.

Поширюємо   «вірус читання»  однодумцям

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Візьми, якщо хочеш, віддай, якщо зможеш”

 За таким принципом мандрують книги, адже вони мають бути доступними. Прочитав книгу сам – передай іншому.

«Буккросинг» сьогодні став популярним в 130 країнах світу і охопив близько півмільйона людей.  Ідея проекту полягає в тому, що ви прочитали книгу і не відкладаєте її в шафу, де вона нікому уже не потрібна, а передаєте далі іншому читачеві і так по ланцюжку. Виходить так, що світ перетворюється в одну велику бібліотеку. Ми поступово долучаємося до цього руху завдяки реалізації даного проекту в школі.

Ви ще не стали учасником буккросингу? Тоді мерщій до нас!

  • Нові цікаві книжки, що залишили ваші однолітки, чекають на вас!
  • У вас є цікава книжка, яку ви вже прочитали? Не «замикайте» її сумувати у шухляді. Несіть до нас, і її зможуть прочитати ваші однолітки.
  • Станьте учасником Всесвітньої гри колообігу книг!

Поради. Які книжки лишати? Ті, що тобі сподобались, або викликали спірні питання. Адже якщо хочеш знаходити цікаві книжки – такі ж і лишай.

 Тож, якщо ви маєте книги, які вже читали – можете їх подарувати. А якщо хочете прочитати щось нове – скриня з книгами чекає на вас.

У кожній книжці буде знаходитись спеціальний аркуш, де всі бажаючі мають змогу залишити свої відгуки, коментарі та враження від прочитаної книги.

Отже, якщо ти фанат читання, і в тебе з часом назбиралось багато прочитаної цікавої та актуальної літератури, якою хочеться поділитися, так би мовити порекомендувати іншому, то сміливо вирушай до нас. Гарна книга, мов музика, вабить та чарує.

 А якщо навпаки хочеш почитати щось нове та по-новому - скриня з книгами доступна та відкрита теж чекає на тебе.

Не бійся підхопити "вірус читання", він, на відміну від інших, приносить лише користь та задоволення!

Хворійте читанням - лікуйтеся книгами? 

    Приєднуйся до всесвітнього ідейного руху буккросинг! 

Книгам не місце на полицях, вони повинні подорожувати!

 

                                                                                 

 

Мета нашого проекту: Навчитися економно відноситись до енергії, пам`ятати, що наше майбутнє в наших руках, використовувати енергозберігаючі технології.

Завдання даного проекту: пропагувати серед учнів школи необхідність збереження електроенергії, води, тепла. Зменшити використання електроенергії, тепла і тим самим зекономити шкільні кошти і кошти батьків.

Очікуваний результат: розуміння необхідності економно витрачати енергію, покращення екологічної культури, економія електроенергії в школі і вдома за рахунок контролю енергоспоживання.

 

Для реалізації даного проекту наш клас розділився на групи.

1 група. Координатори проекту

2 група. Прес-служба.

3 група. Енергопатруль.

4 група. Служба енергоаудиту.

5 група. Реклама та інформація.

1 група.  Координатори проекту – готували план проведення та заходи проекту.

підготувала проект «Енергозбереження в оселі»

Мета проекту: визначити, скільки коштів можна зекономити у своїй сім`ї завдяки щоденному збереженню електроенергії.

В проекті брали участь 6 родин. Зробивши підрахунки, ми дійшли висновку, що Зі звичайними лампами накалювання в рік ми витрачаємо 368,40грн.

А з лампами енергозбереження на рік виходить 224,76грн.

Різниця 143,64грн.

Економія на рік виходить 61%

А чи знаєте ви, що енергозберігаюча лампа служить у 6 разів довше звичайної та споживає у 5 разів менше електроенергії.

- 11 лиспопада у школі було проведено День  енергозбереження. Запросили  вчителів та учнів долучитися до акції "Шкільний пиріг енергозбереження" та «спекти» святковий пиріг.

Ми можемо поділитися рецептом пирога: разом намалюйте або виріжте велике коло у формі пирога, умовно поділіть його на 4 шматка(сектори) різного кольору. Визначте які є у Вашій школі проблеми неефективного використання ресурсів, що заважають бути їй енергоефективною; які є рішення цих проблем; що готові для цього робити; якої інформації чи ресурсів потребують.

 2 група. Прес - служба 

Проводила інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на активізацію процесу енергозбереження, а також опитування та анкетування учнів школи. До анкети входили запитання з енергозбереження в школі та в квартирі.

Група підготувала «Поради з енергозбереження», які використовуються під час проведення інформаційних хвилинок.

 3 група. Енергопатруль            

Група проводила енергоконтроль за класними приміщеннями два рази на тиждень протягом виконання проекту – один місяць. До перевірки входило: контроль за використанням електроенергії в класах. Часто було, що залишалося включеним світло на перервах, закриті жалюзі, а в класі темно. Не вчасно провітрювались приміщення, адже відомо, що короткострокове провітрювання ефективніше і економніше від відкритих вікон протягом довгого часу. З настанням холодів, рекомендували заклеїти вікна і тим самим зберегти тепло і енергію.

                                                                                                                                                                                                    

4 група. Служба енергоаудиту 

При проведенні енергоаудиту ми використали показники лічильників електроенергії школи за час  проведення проекту. Та порівняли використану електроенергію за попередні місяці та час проведення енергозберігаючого проекту. Наші заходи були ефективні, бо показники використання електроенергії зменшились.

З’ясувалося, що у  шкільній котельні було замінено насоси на економні, було придбано холодильник класу енергоефективність, якого є клас А  –  це зменшило витрати електроенергії до 1000 Квт в місяць.

5 група. Реклама та інформація

Реклама велика сила. Для пропаганди енергозбереження ми підготували для учнів 1-5 класів, за допомогою Інтернету, дитячі мультфільми про енергозбереження. Відомо, що дітям краще раз побачити, ніж сто разів почути.

Виготовили блокнот «Збережи енергію»: корисні поради про енергозбереження.

Провели флеш-моб, де закликали мешканців нашого села  19 березня підтримати акцію «Година землі-2016», бо вона закликає вимкнути непотрібне  світло  та електроприлади з 20:30 по 21:30.

В минулому році в такій акції брали участь 30 міст  України. Ми долучилися до них.

 В кінці проекту ми зробили висновки: «Економити енергію просто і доречно знають це дорослі і малеча…»

Економити енергію ми можемо у кожній родині:

-встановити тепловідбивну плівку;

-утеплити підлогу та стіни;

-закупорити щілини;

-встановити ущільнювач для вхідних дверей;

-покласти килим на підлогу, що допоможе зберегти тепло всередині оселі;

-вкрутити енергозберігаючі лампи;

-встановити лічильники води та газу.

У кожній школі:

-економно використовувати світло у школі;

-оформити у класах куточки енергозбереження;

-залучити кожного учня до участі у проектах по енергозбереженню.

У нашій країні:

-виховати свідомих та відповідальних громадян – патріотів своєї держави.

На планеті

Навчаючись зберігати енергію,  ми зберігаємо планету!

Пригощаємо Вас шматком «Енергетичного пирога», і передаємо естафету зі збереження енергії.